​Då har den nya veckan startat

Vaknade precis och fick verkligen sova ut. Jag har jobbat hela helgen och är därför ledig i två dagar.

Onsdag är faktiskt sista arbetsdagen denna veckan då jag åker upp till Stockholm för att närvara på Fitness festivalen på torsdag morgon. Jag ska försöka att vara aktiv på bloggen dessa dagar då jag tror att det hade varit roligt att få vara ”med”, men är nog mer aktiv på min instagram då det är mycket smidigare. Men jag ska göra mitt bästa.

När det kommer till träningen så har det gått jätte bra. Jag har tränar på och försöker att inte sätta på mig alldeles för mycket i vikt, så det blir att man får ha lite koll trots att det faktiskt är meningen att jag ska gå upp.

Jag börjar bli mycket starkare och det märks när jag lyfter vikter. Måste dock säga att jag saknar den fysiken man hade i somras men det ska bli väldigt intressant att få se hur det blir denna gången, jag kommer ju antagligen också att debutera i mens psychique nästa sommar så det känns väldigt spännande.

Här kommer lite bilder från förra veckan.

IMG_20171122_191511_072.jpgIMG_20171124_102908_267.jpg

IMG_20171124_131353_173.jpgIMG_20171124_173622_931.jpg


Under helgen har jag haft ett samarbete med Mass Nutrition och just nu är det upp till 80% rabatt på hela deras sortimentet, fri frakt och så får man dessutom en hemlig gåva vid köp över 750 kr. Skriver du dessutom in rabattkoden: BFJEFF får du 5% extra rabatt på hela sortimentet.

IMG_20171127_113305.png

Lämna en kommentar