Nu kör vi

Idag var verkligen en sån dag jag inte hade lust att gå till gymmet. Efter att jag har varit i Stockholm har jag känt mig lite krassligare än vanligt. Jag är nästan aldrig sjuk och när jag väl blir det så dör jag, som de flesta män haha. Men jag har valt att träna ändå och det känns mycket bättre idag, lite känningar i halsen men baffucin och te löer det mesta.

I tisdags körde jag bröst och passade på att testa ett nytt gym som kommer att ha invigning om två dagar. Saint Iron heter det och ligger på Agnesbergsvägen 2. Jag kommer att skriva ett lite längre inlägg längre fram.

Det gick iallafall väldigt bra och efter passet var det bara att bege sig till jobbet. Jag jobbar kväll hela veckan så det blir tidiga träningspass. Här nedanför kommer en video när jag körde lite. Måste dock tillägga att jag inte låter så mycket när det är folk runtomkring.

Idag var det rygg på schemat och det blev på Saint igen. Lite tråkigt att det har blivit lite förseningar på en massa maskiner men det gör faktiskt att man får köra sådant man annars inte brukar köra och det är bra med variation så att kroppen får en chock.

Det blev mycket pull ups idag och det tar rejält. Jag lär nog ha träningsvärk imorgon.

IMG_20171206_133128_847.jpg

Det är viktigt att fira de små segrarna men ännu viktigare att man inte blir för bekväm och fortsätter kämpa på. Det är de små stegen jag tar idag som förhoppningsvis kommer att ge mig en fin utdelning i framtiden. Uthållighet är nyckeln.

 

 

 

Lämna en kommentar